USA2013.reismee.nl

Vluchten geboekt

Eindelijk...vandaag hebben we onze vluchten definitief geboekt via Reisebüro 'der fliegende Holländer' in Aachen (D).

Laughing

Gezien de ietwat gecompliceerde combinaties van onze vluchten, hebben we besloten deze niet zelf via internet te boeken, maar via een reisbureau. Het probleem in deze is het feit dat onze (schoon)moeder samen met ons terugvliegt en haar heen- en terugreis in ons vluchtschema moest passen, tegen een voor ons allen acceptabele prijs.

Wink
Zij reist eind juli 2013 naar Portland (Oregon) om daar gedurende 3 weken op bezoek te gaan bij haar zus en zwager. Op 12 augustus 2013 zullen we elkaar daar treffen en nog een paar dagen samen in Portland en omgeving verblijven, waarna we met ons vijven naar huis terugreizen.

Ik vond het ongelooflijk dat onze aanvankelijk beoogde vlucht tussen New York en Las Vegas op maandag 22 juli 2013 van 11:00uur, vandaag al hé-le-maal vol bleek te zitten, waardoor we genoegen moeten nemen met een vroege vlucht met vertrektijd 07:25uur. Dat betekent dat we die dag vroeg uit de veren moeten, aangezien ons geboekte hotel in New York op Long Island ligt. Op een maandagmorgen in de spits midden door New York lijkt me spannend....

Ons vluchtschema ziet er als volgt uit:
Donderdag 18 juli 2013
Amsterdam - Reykjavik (met Icelandair, vluchtnr FI 503)
Vertrek 14:00uur Aankomst 15:10uur

Reykjavik - New York JFK (met Icelandair, vluchtnr FI 615)
Vertrek 17:00uur Aankomst 19:00uur

Maandag 22 juli 2013
New York (Newark) - Las Vegas (met United Airlines, vluchtnr UA 1506)
Vertrek 07:25uur Aankomst 09:50uur

Maandag 12 augustus 2013
San Francisco Intl - Seattle/Tacoma (met United Airlines, vluchtnr UA 322)
Vertrek 07:25uur Aankomst 12:51uur

Donderdag 15 augustus 2013
Seattle/Tacoma - Frankfurt am Main (met Condor, vluchtnr DE4049)
Vertrek 17:40uur Aankomst 13:05uur (op vrijdag 16 augustus 2013)